Оплата / Доставка


Нова Пошта - доставка на відділення


Відправлення замовлень здійснюється рази на тиждень (понеділоксередап’ятницяпісля успішного підтвердження та/або оплатиПісля 19:00 Ви будете додатково проінформовані sms-повідомленням про успішну відправку з можливістю відстежити посилку за індивідуальним номером товарно-транспортної накладної.

 

Термін доставки по Україні складає 1-3 днізалежно від обраного населеного пункту та оплачується одержувачемПри замовленні на суму від 3500 грн та при умові повної оплати доставка безкоштовна!

 

При оформленні замовлення звернітьбудь ласкаувагу на тещо всі замовлення зберігаються на відділенні служби доставки протягом днівпісля чого автоматично повертаються на адресу відправника.

 


Нова Пошта - доставка на відділення


Ви маєте змогу замовити адресну доставку кур'єром Нової Пошти.

Термін доставки до 5 дів. Коли замовлення буде у вашому місті, з вами зв'яжеться представник Нової Пошти для узгодження терміну доставки.


Безкоштовна доставка на всі замовлення від 3 500 грн
Оплата онлайн (банківською карткою)

Оформлення замовлення та оплата на рахунок IBAN за реквізитамиякі вказані при оформлені замовленнятакож після оформлення замовлення з Вами зв'язується менеджер для надання платіжних реквізитів.

При оплаті звернітьбудь ласкаувагу на комісію та умови Вашого банку чи терміналу.



Накладний платіж

Оформити замовлення накладним платежемпри мінімальній передоплаті 200 грн (при отримані замовлення транспортна служба "Нова Поштастягує додаткову плату за цей спосіб розрахункуКомісія за накладний платіж: 20 грн+2% від суми платежу)


Безпека платежів гарантується SSL протоколом; платежі захищені відповідно до вимоги стандарту безпеки PCI DSS Першого рівня (найвищий рівень безпеки)
 Повернення і обмін товару

 

1) Належної якості:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р№ 1033-XII та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (Додаток №3) парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають обміну та поверненню.

2) Неналежної якості:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліківякі виникли з вини виробника товару (продавцявиконавця), або фальсифікації товарупідтверджених за необхідності висновком експертизиспоживачв порядку та в строкивстановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договорумає право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

• розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
• заміни товару на такий же товар або на аналогічний товар з числа, наявного у продавця (виробника).

В разіякщо ви виявили при отриманні товару його неналежну якістьбудь ласказв'яжіться з нами для з'ясування ситуації і вирішення даного питання за телефонами: +38 (066) 072 72 50.

Також свої вимоги ви можете пред'явити в нашому магазиніадресу якого ви можете знайти на нашому сайті.

При наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволеннюа в разі виникнення потреби в перевірці якості протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

Доставка товарів неналежної якості і їх повернення назад споживачеві здійснюються за наш рахунок.

У разі вимоги споживача повернути грошову суму сплачену за товарякий був неналежної якостіто сплачена грошова сума повертається споживачу платежем на реквізити його розрахункового рахункуякі необхідно буде вказати в письмовій заяві на повернення грошових коштівабо на банківську картуз якої раніше були переведені гроші за придбаний товар.

При цьому звертаємо  вашу увагущо повернення або обмін товару неналежної якості відбувається тільки при наявності розрахункового документащо підтверджує факт покупки саме у нас в магазині.

Наша компанія дорожить своєю репутацієютому в будь-якій ситуації зв'яжіться з намиі ми знайдемо компромісне рішення.


Покупець оплачує доставку товару на повернення