Оплата / Доставка
Популярні питання
За допомогою служби експрес-доставки "Нова Пошта": доставка на відділення, до поштомату або кур’єром за адресою.
Ваше замовлення буде відправлено впродовж 1-2 робочих днів після успішного підтвердження або оплати. Після 19:00 ви отримаєте SMS із номером товарно-транспортної накладної для відстеження.
Терміни та умови доставки:
• Доставка по Україні займає 1-3 календарні дні залежно від обраного населеного пункту. Вартість доставки оплачує отримувач під час отримання замовлення.
• Якщо ви обрали спосіб оплати «готівкою під час отримання», при отриманні замовлення компанія «Нова Пошта» стягує комісію за післяплату: 20 грн + 2% від суми платежу.
• Зверніть увагу: усі замовлення зберігаються у відділенні служби доставки протягом 8 днів, після чого автоматично повертаються на адресу відправника.
Самовивіз із нашого магазину
Ви можете забрати своє замовлення безпосередньо в нашій торговій точці в м.Чернівці за адресою: вул.Небесної Сотні 23.
• Оплата на сайті за допомогою платіжної системи: швидкий і безпечний платіж без комісії з використанням ApplePay/GooglePay або картки будь-якого банку України.
• Оплата за реквізитами (IBAN): Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться наш менеджер для надання платіжних реквізитів. Це зручний спосіб для тих, хто планує здійснювати оплату через термінал чи онлайн-банкінг.
• Оплата готівкою під час отримання: Доступна за умови мінімальної передоплати 200 грн. Під час отримання замовлення компанія «Нова Пошта» стягує комісію за післяплату: 20 грн + 2% від суми платежу.
1) Належної якості:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1033-XII та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (Додаток №3) парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають обміну та поверненню.
2) Неналежної якості:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- заміни товару на такий же товар або на аналогічний товар з числа, наявного у продавця (виробника).
В разі, якщо ви виявили при отриманні товару його неналежну якість, будь ласка, зв'яжіться з нами для з'ясування ситуації і вирішення даного питання за телефонами: +38 (066) 072 72 50.
Також свої вимоги ви можете пред'явити в нашому магазині, адресу якого ви можете знайти на нашому сайті.
При наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
Доставка товарів неналежної якості і їх повернення назад споживачеві здійснюються за наш рахунок.
У разі вимоги споживача повернути грошову суму сплачену за товар, який був неналежної якості, то сплачена грошова сума повертається споживачу платежем на реквізити його розрахункового рахунку, які необхідно буде вказати в письмовій заяві на повернення грошових коштів, або на банківську карту, з якої раніше були переведені гроші за придбаний товар.
При цьому звертаємо вашу увагу, що повернення або обмін товару неналежної якості відбувається тільки при наявності розрахункового документа, що підтверджує факт покупки саме у нас в магазині.
Наша компанія дорожить своєю репутацією, тому в будь-якій ситуації зв'яжіться з нами, і ми знайдемо компромісне рішення.