Оплата / Доставка
Популярні питання
Нова Пошта - доставка на відділення
Відправлення замовлень здійснюється 3 рази на тиждень (понеділок, середа, п’ятниця) після успішного підтвердження та/або оплати. Після 19:00 Ви будете додатково проінформовані sms-повідомленням про успішну відправку з можливістю відстежити посилку за індивідуальним номером товарно-транспортної накладної.
Термін доставки по Україні складає 1-3 дні, залежно від обраного населеного пункту та оплачується одержувачем. При замовленні на суму від 3500 грн та при умові повної оплати доставка безкоштовна!
При оформленні замовлення зверніть, будь ласка, увагу на те, що всі замовлення зберігаються на відділенні служби доставки протягом 7 днів, після чого автоматично повертаються на адресу відправника.
Нова Пошта - доставка на відділення
Ви маєте змогу замовити адресну доставку кур'єром Нової Пошти.
Термін доставки до 5 дів. Коли замовлення буде у вашому місті, з вами зв'яжеться представник Нової Пошти для узгодження терміну доставки.
При оплаті зверніть, будь ласка, увагу на комісію та умови Вашого банку чи терміналу.
Оформити замовлення накладним платежем (при отримані замовлення транспортна служба "Нова Пошта" стягує додаткову плату за цей спосіб розрахунку. Комісія за накладний платіж: 20 грн+2% від суми платежу)
1) Належної якості:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1033-XII та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (Додаток №3) парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають обміну та поверненню.
2) Неналежної якості:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
В разі, якщо ви виявили при отриманні товару його неналежну якість, будь ласка, зв'яжіться з нами для з'ясування ситуації і вирішення даного питання за телефонами: +38 (066) 072 72 50.
Також свої вимоги ви можете пред'явити в нашому магазині, адресу якого ви можете знайти на нашому сайті.
При наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
Доставка товарів неналежної якості і їх повернення назад споживачеві здійснюються за наш рахунок.
У разі вимоги споживача повернути грошову суму сплачену за товар, який був неналежної якості, то сплачена грошова сума повертається споживачу платежем на реквізити його розрахункового рахунку, які необхідно буде вказати в письмовій заяві на повернення грошових коштів, або на банківську карту, з якої раніше були переведені гроші за придбаний товар.
При цьому звертаємо вашу увагу, що повернення або обмін товару неналежної якості відбувається тільки при наявності розрахункового документа, що підтверджує факт покупки саме у нас в магазині.
Наша компанія дорожить своєю репутацією, тому в будь-якій ситуації зв'яжіться з нами, і ми знайдемо компромісне рішення.